Etiket Arşivleri :siki götüne sokmak

Bana Bakan Turbanli

Tarafından   15 Aralık 2014

Mrb. Ben 15 yasinda 175 boyunda esmer biriyim. Bu sitede turbanlilar hakkinda okuyordum ama inanmiyordum bu olaydan sonra inandim.Gecen hafta ailemle bi restorana gitmistik.Bizim oturdugumuz masanin karsisinda turbanli ailesi oturuyodu.Masadaki tum kadinlar turban giymisti. Onlarin icinde benim yaslarimda cok guzel bir kiz vardi.Bir iki defa ona baktim oda bana bakip guluyordu.Ben de ayiptir soylemesi telefon dehasiyim.Benim kendi kurdugum bir program sayesinde kizin numarasini aldim.Ve hemen ona benimle gel diye bi mesaj attim.Ve tuvalete dogru gittim. Onun da arkamda geldigini hiss ettim.Tuvalete girdikden sonra kadin ve erkek tuvaletlerinin kapilari cikiyor.Iceri girdim oda benimle girdi.Biraz konustuk sonra ona cok guzel oldugunu soyledim o da gercekten mi falan soyledi.Elimi dudagina surdum o da elimi optu.Sonra opusmeye basladik elimle memelerini oksuyodum diger elimle onun elini alip sikime degdirdim.Elini pantolonumun icine saldi oradan sikimi oksadi.Ona agzina alir misin diye sordum o da tamam dedi.zaten orda baska bi sey yapamazdik. Ama bana bosalacagini hiss ettiginde soyle git tuvalete bosal dedi.Ben de olur dedim.Benimkini agzina alip yaladi ama gercekten cok guzel yaliyodu.Ben bosalacagimi soylemedim agzina bosaldim.Ustu falan kirlendi tabi benimki de.O an biri kapiyi acip iceri girdi.Kadindi.Bizi gorup cok sasirdi utanmazlar diyip cikip gitti. Kiz da bana cok kizdi.Ama guzel oldugunu soyledi.Ustunu falan temizledi tabi bende.Sonra masalarimiza donduk.Yine ara bir bana bakip guluyordu.O gunden beri sadece telefonla konusuyoruz.Gorusemedik bile.Ama iyi bir firsatta yarim kalan isimizi bitirecegiz

Tonton

Tarafından   15 Aralık 2014

Evet boyacı ev de boya yapmaya gidersin başka işlerde yapabilirsin 3 gün öncesi gibi ev bomboş anahtar bendeydi çalışıyordum dairede yaz olduğu için kapıyı ve camları açık bırakırdık ve o arada 3 tane kadın apartman sakinleri eve girdiler ve yapılan işe bakıyorlardı fiyat fala na sordular bende söyledim ama bir tanesi çok tuhaftı ben i daha fazla kontraol ediyordu sanki acaba dedim kendi kendime ve gittiler cep nomuda aldılar saat 18 civarıydı ve okadın gene geldi tuhaf olanı biraz sinirliydi ve sohbet etmeye başladık ordan burdan evdede hiç eşya yoktu oturmak için benim getirdiğim gazete kağıtlarından yere serdi ve bana kapıyı kapatmamı istedi kapattım geldim ve gazetelerin üzerine oturdu ama otururken tabiki biraz dağıldı bacakları meydana çıktı ve toparlanmaya başladı ama ben zaten göreceğimi görmüştüm sohbet artık açılmıştı kendisini nasıl bulduğumu sorduğunda harikasın dedim ve bana kızarak dalga geçiyorsun benmle dedi çok güzel bir şey dyildi ama sikmeye deyerdi ama nasıl ve nerde onu düşünüyordum ikinci kat camlarda perde yok tül yok sonradan banyo aklıma geldi ve kalktım kontrol etmeye nereye gidiyorsun dedi bana bende seni sikecek müsayit yer bakmaya dedim ve bana sen sapıkmısın dedi kala kala banamı kaldın dedi alçaklık kompleksi vardı herhalde gel benimle dedim ama heyecanlıydı korkuyordu sanki ama çok ta iştahlıydı belliydi yani kalktık banyoya doğru giderken bak sakın bir şey yapma ha dedi ama zaten olacaktı bunu oda biliyordu saçmalıyordu anlıycanız ve banyoya girdik kapıyı kapattım heyecandan dili tutuldu ve bir şry söylayamedi bakiremisin dedim hayır dedi zorla istiyormusun dedim kafasını salladı ve ilk önce öpmeye başladım dudakları ateşliyidi ayakta seviyordum yavaş yavaş eteklerini sıyırarak okşamaya başladım bacaklarını çok zevk alıyordu ve benimkide taş gibi olmuştu eteğini sıyırarak külodunu indirdim ve benimkini yavaşça sokmaya başladım ve köküna kadar girdim inanın bu kadar sıcak bir am ilk defa sikiyordum ve kısa sürede boşaldım ve amın içinden çıkararak yere boşaldım ve biraz dinlendikten sonra yere gazete kağıdı sererek yatırdı onu yere ve amını yalamaya başladım çok zevk alıyordu çıldırıyordu resman parmağımı sokarak yalıyarak onu boşalttım ve bana çok hoş landığını soyladi ve teşeekür etti ve bende bu fırsat deyip kendisine hiç göt sikmediğim söyledim ve kendisini istediğimi ve aynı zevki birdaha yaşatacağımı söyledim ve bana gülerek olur dedi nasıl yatacağını söyledi ve bende farketmez dedim her türlü sokabileceğimi söyledim ve tekrar yarağımı çıkarttım tam sert deyildi yalamak istermisin dedim ve başladı yalamaya acemiydi ama çok tatlıydı iyice sertleşince bacaklarını iki yana açarak deliye ulştım ve tükürüklemeye başladım parmaklarımla iniltiyordu ve yarağımı deliğin tam üstüne getirip hafiifçe abandım ve ucu girmişti ki kaçmaya çalıştı ama bacaklarından okadarsıkı tutmuşum ki kaçamadı acıdığını söyledi ve bende ilk sokarken acır dedim sonra açılır dedim ve daha derine sokmaya başladım ve çığlık atmaya başldı ama duyan olur diyerek ağzını kapattı ve ben gidip gelmeye başladım ve 5 dakika falan siktikten sonra içine boşaldım ve iyice rahtlamıştım artık ve birkere daha maından siktikten sonra artı gitmesi gerektiğini söyledi ve 2 gün daha burdayım dedim ve toparlanıp kalktı gitti ertesi günü bekledi gelmedi bir ertesi günü geldi 4 postada ogünü siktim onu ama o gün arkadan vermedi çok acıyormuş diye ne yapalım bende amdan siktim onu am gerçekten çok tatlıydı

Komşumun Karısı Songül

Tarafından   15 Aralık 2014

Merhaba bende sıksık bu siteye girer ve hikayeleri okurdum ama şimdi size kendi hikayemi yazacagım. Ben yanlız yaşıyorum bekar bir gencim yaşım 24 ve sex olmadan yaşayamam. Benim oturduğum yer müstakil 500 metre kadar ilerimizde bir aile yaşıyor kendileri hemşerim olur, karısı 32 yaşında sex için yaratılmış bir afet yürürken bile insanı kendinden geçirir.İlk zamanlar evlerine davet ettiler ve ben utana sıkıla gidiyordum daha sonra hatunla samimileştik ve kocası ile arasının iyi olmadığını anlattı kocasına kendi istegiyle siktirmiyormuş; kocası zorla sikiyormuş. Tabi ben bunu duyunca bütün dikkatimi kadına yönelttim ve kadınla ilgilenmeye başladım ama ne ilgi bir dediğini iki etmiyorum oda bana ilgi duymaya başladı fakat kocasından korktuğu içinde açılamıyordu, birgün kocası benden mutfaklarına bir piriz çekmemi istedi bende kabül ettim. Ertesi gün prizi çekerken kabloyu kadına tutturuyor bande çivi çakıyordum ama her geçişimde sürttürüyordum baktım birşey demiyor usulca sarıldım ve bana tek diyebildiği kapı açık oldu gittim kapıyı kitledim ve bunun dudaklarına yapıştım o benden daha azgınmış dudaklarımı koparacak sandım elimi memelerine attim sütyenden çıkartıp yalamaya emmeye başladım (en sevdiğim iştir.) bana em ama izbırakma diye uyardıktan sonra kendini geriye dogru bıraktı ve amını sikime sürtmeye başladı bir müddet sonra benimki kazık gibi oldu, ben onun etegini toplarken oda elini sikime atti ve bir anda fermuarı açıp dışına çıkardı, egilip sakso çekmeye başladı ama ne sakso ben yıllardır sakso çektiririm böylesini görmedim beynim çıkacak sandım, boşalmamak için kendimi zor tutuyordum bunu yatırdım ve kilodunu çıkartıp parmaklamaya başladım tam dil atacaktım beni üzerine çekti gir dedi demesiyle hepsini birden soktum garip bir ses çıkardı ben gidip gelirken onunda inlemeleri arttı kendini kontrol edemiyordu durdum ses çıkarmamasını söyledim ve yerde domalttım kafasını iyice ellerinin üzerine koydurdum tekrar girmeye başladım bir yandanda götüne şaplak atıyordum iyice hızlandım ve sonunda içine patladım üzerine dogru hamle yaptım yere yatırdım bir müddet öyle kaldıktan sonra kalktık ve üzerimizi giyindik bu olayı birçok sefer benim evde yaptık ve hala devam ediyoruz. Benimle birlikte olmak isteyenlere herzaman kapım açık bekarım yanlız yaşıyorum [email protected] adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Msn Ve Msnde Sex

Tarafından   15 Aralık 2014

Selam arkadaşlar benım ismim tamer size gercek bir hikayemi anlatacagım bire bir ve yaşanmş bir hikayedir artık sizin elinizde..:) ben msn alemınde takılmayı cok severim genelde chat sohbet odalarında takılır daha sonra msn alemıne suruklerdım elde etmek istedıgım kızı yine bir gün sohbet odalarının bırınde isminin banu oldugunu söyleyen bir kızla tanışttım kızla bıraz sohbet ettıkten sonra buranın sıkıcı oldugunu mse gelmesını soledım ondanda onay aldıktan sonra bu kız tamam demıştım:) gec saat lere kadar sohbet ettık havadan sudan ve en sonunda konuyu sexe getırdım onun da istedıgı buymus kamerası acık olan kız zamanla hal ve tavırlarının degiştigini farkettem sankı yanıyorda sondurecek bırı arıyordu bende artık dayanamıyordum ve banuya msnde sex yapalım mı dedım o da tamam dedım ben 22 lıgı cıkardım ve 31 cekmeye basladım benı izleyen banuda daha fazla dayanamayıp üzerini zoyunmaya başladı okadar güzel gögüseleri vardıkı uclarına dokunduk ca büyüdügünü hissdebiliyordum sankıi yanında oluyordum oda benı yanında hıssedıordu… gögüslerini oynamayı bırakıp yavaş yavaş aşagı indiginde ben kopmuştum artık ben böyle güzel am görmedim pürüzsüüz dapdar bir am banu parmaklarıyla okşarken bende sanki içine girip çıkıyordum o bana tatmın edıcı sözler söylüyor ben ona tatmin edici sözler söylüyordum ikimizde birbirimize yetmiştik artık dayanamadıgımı ve boşalmak istedigimiz söyledim onun benden istegi kendi göbegimi üstüne boşalmaktı öle bir geldimki… ohhhh harikaydı bu gibi anlari benimle yaşamak isteyen ve kendine güvenen genç bayanlar bekliyorum ekleyin beni msn adresim [email protected] web camerada sexe doyalım

Ilk Deneyim..!

Tarafından   15 Aralık 2014

Merhaba ben sanem 26 yasindayim. Basimdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum. Ben ozel bir kursta ogretmenlik yapiyorum. Kadinlara kendi icimde cok ilgi duyuyorum ama bunu asla disariya karsi belli etmiyorum.Bekli de cok cesaretsizim bu konuda ama bundan 1 yil once bu cesaretsizligimi bir bayan ogrencim yikti.Dersine girdigim 1 sinifta bir bayan ogrencimin (adi HATICE) bana karsi asiri bir ilgisi dikkatimi cekti. Ilk baslarda aklima kotu seyler gelmedi ama zaman gectikce onun ilgisi artiyor ve aklima onun lez olacagi ile ilgili dusunceler geliyordu. Zamanla bendede birsey ler olmaya basladi.Artik kafama koymustum hatice ile birlikte olmak istiyordum. Hatice cok guzel bir kiz ona her baktigimda nerdeyse kendimden geciyordum. Bir gun konusurken onu evime davet ettim.Oda hemen kabul etti ve belirttigimiz saatte evime geldi. Ilk basta hos besten sonra sohbet ederken bir anda dudaklarima yapisti. Oyle guzel öpüyorduki icim birtuhaf olmustu. Tabi bende bos durmadim ve karsilik verdim. YAvasca giydigi gömlegin dügmelerini actim ve gögüslerini ortaya cikardim. TAnrim o nazik vucuduna gore o gogüsler tam bir bomba gibiydi. Basladim gogüslerinden yalamaya.sonra onu yatak odama götürdüm ve tamamen soydum. Göguslerinden sonra yavasca amina dogru yoneldim . Bu isi ilk defa yapiyordum ama sanki ustasiydim. Ben yaladikca inleme sesleri artiyordu. Dilimi yavasca aminda gezdirirken bir anda titreyerek bosaldi. sonra biranda yerinden sicrayip beni yataga uzatti. sira bende dedi . tanrim oyle guzel yaliyorduki her yerimi cok kisa bir zamanda bosaldim. ama daha doymamistim. hemen ailesini arattim ve bu gece bende kalacagini ailesine soyleyip izin aldi ve sabaha kadar denemedigimiz yontem kalmadi.simdi hala birlikteyiz ve o artik benim. Lez bayanlar maillerinizi bekliyorumGönderen: sanem

Kuzen

Tarafından   15 Aralık 2014

Dayımın kızı bana meyilliydi. Fena kız değildi tabiki bende ona.askerden izine gelirken eve telefon ettim kız bizim evdeymiş. Eve gelirken aklımdki tek şey birkaç gün dinlenmekti.fakat ateşle barut yanayana durmaz. Gece tv izlerken annemler yattı. Bizde oturup konuşurken konu özel zevklerden açıldı. Sonunda yapıştım dudaklarına. attım elimi göğüslerine. Kendimi kaybetmemek için zor tutuyordum. Kıyafetlerinin üzerinden ellerimi içeri soktum sütyenini çıkardım. Ama kız aybaşındaymışki talihsizliğimdi. Penis görüp görmediğini sordum. Sonra çıkarıp verdim eline.sonra ağzına aldı. Zevkten inim inim inletiyordu bizimkiler duymasın diye sessiz kalıyoduk. Sonra hertarafına dokundum bi amcığına dokunamadım şıllığın. Sinirlendim sokturmayacanda niye geldin dedim. Çok istiyorsan sok kökle dedi. Bekleyecem mi soktum, kökledim amcığına. Bir elimde ağzındaydı ses çıkarmasın diye. 2 günsonra bizimkiler biryere gittiler. bende fırsat bu fırsat deyip daldım kızın amcığına 2 gün öncesinin acısını bağırta bağırta çıkardım.İzin bitene kadar hergün siktim. Askerliğim bittiğinde yine bizdeydi. bir arkadaşıyla gelmişti. Nasıl siktiğimi anlatmış ona. kız yalnız kalmak için fırsat arıyordu. Bende ikisininde ayrı ayrı ağzını ardım. Sonra bizimkilerin yokluğundan yaralanıp önce kuzenimi soydum. odadan çıktım. Arkadaşını çağırıp dudaklarına yapıştım. ve öylece odaya daldık ikinizde istiyorsunuz ikinizide sikecem deyip ikisinide siktim. Kuzenimi çok güzel siktim zorla boşalttım kaheyi.Gönderen: musa

KLİNİKTEKİ İĞNECİ

Tarafından   15 Aralık 2014

Birgün çok hastaydım ve hastaneye gittiğimde boğazlarımı çok üşüttüğüm ve iğne yazmaları gerektiğini söylediler.İğneleri eczaneden aldım ve en yakın polikliniğe gittim.Özel poliklinikti ve ücreti yatırdıktan sonra üst kata çıkıp beklemem gerektiğini söylediler.Kısa süre sonra başörtülü bir hemşire geldi.İğneyi aldı ve yanımda hazırlamaya başladı.Uzanmamı söyledi ve yanımda iğneyi hazırlamaya devam etti.İlk başlarda birşey dikkatimi çekmemişti ama resmen bana sürtünerek hareket ediyordu.Ben anlam verememiştim hastalığımdan ama akşam gittiğimde yoktu.Sabahı iple çektim ve sabah gittiğimde yine onu gördüm.İğneyi yanımda hazırlarken yattığım masaya yanaşmış ve yine dayanmaya başlamıştı.Hareket ettikçe amcığını resmen kalçama bastırıyordu.Birazcık konuşmak ve niyetini anlamak için “çok acırmı” diye sordum.Hiç acımayacağını canımın yanmayacağını sadece iğne girerken nefes almam gerektiğini söyledi.Ben karar vermiştim.Çok korkmuş gibi davranıp ona sorun çıkaracak ve bende ona dokunacaktım.O ise hala kalçama sürtünmeye devam ediyordu.Pantolonumu sıyırmamı söyledi ve bende ürkek davranarak yavaşça pantolunumu sıyırdım.Alkolle ıslatıp tam iğneyi yapacakken kendimi geri çektim.O ise daha çok dayanmaya başladı.Bu arada ben nefes vereceğime kendimi sıkıyor ve kasıyordum.Baya zorlanmıştı ama bana daha çok dokunuyordu.Hoşuna gidiyordu.Tam iğneyi yapacakken sol elimle kalçasına dokundum ve elim orada kaldı.Hafifçe sıkıyor daha sonra sımsıkı tutuyordum.İğneyi yapmıştı ama hafifçe kızarmıştı.Özür diledim ve elimde olmadan yaptığımı söylediğimde gözlerinin içi gülüyordu. Yanına yaklaştım ve iki elimle kalçalarında tutarak kendime doğru çekerek öpmeye başladım.O da karşılık veriyor dilini sokmaya çalışıyordu.Hemen kapıyı kilitledi.Masanın üzerine yatırdığım gibi uzun eteğini sıyırıp amını yalamaya başladım. Daha sonra bacaklarını ayırarak güzelce siktim.Bir daha da oraya gitmedim ama beni kayıtlarda verdiğim numaradan bulmuş..

Siftahzenciden

Tarafından   15 Aralık 2014

3 aylığına yurtdışına gitmiştim beni gezdiren bi arkadaşımla o ğece dışarı çıktık dil bilmiyordum ama iki kızla tanıştık biri zenciydi arkadaşıma dedin memlekette bunlardan yok bunu ben alıcam tamam dedi epey eğlendik kızda benden hoşlandı hareketlerinden belliydi sonra hadi gidelim dedim dördümüz çıktık arkadaşın evine gittik bu arada yolda gidenecek iyice seviştik senciyle odaya girdiğimizde resmen üzerimi parçaladı kadın hızla soyundu harika fiziği vardı zayıf yapılıydı fiziğine bayıldım hemen yalamaya başladım çıldırmıştım ben yaladıkca or-da zevkten delirdi çok bagırıyordu tırnaklarını omzuma geçiriyordu ama aldırmıyordum sonunda amını yalayarak boşalttım gögüslerigign arasına soktum ağzına verdim çılgın gibi emiyordu artık dayanacak gücümüz kalmamıştı gözgöze geldi anladım ne istediğini yalvarır gözlerle bakıyordu backlarını ayırdım geçirdim amına ohhhhh diye bir bagırdı sormayın öylece yarımsaat siktim 4 kez boşaldı müthiç bi geceydi hala aklımda şimdi ankaradayım ilgilenen bayanlar varsa [email protected] adresine yazsın beklerim

Halamın Kızı Beyza

Tarafından   15 Aralık 2014

Ben 15 yaşlarinda genç bir erkeğim ahlakli yetişmiş bir aileden geliyorum halmin kizida öyle halmin kizi beyza ise 11 yaşinda ben onu hep kardeşim gibi görürdüm herzaman oyunlar oynardik ama ergenliğin cilvesi ile…bigün yine maç yapiyodukaklim onun daha yeni gelişmiş memeleri ve o kocaman götü önümdeydi her gol atışimda kucağime atlardi bende ona sarildim ve yarrağimi ammina sürtüyodum eve gittim 31 çektim ve boşaldim bi gün yine evlerine gitmiştim bana bisikletimi çikarirmisin dedi bende bunu firsat bilip tamam dedim arka bahçeye gittik unu duvara dayadim olan biteni daha anlamamişken dudağine yapiştim kaçmaya çalişti tuttum oltarin ustüne attim artik kendini bana birakmişti tüm gücümü kullanara yarrağimi ammina sürtüyodum inlemeye başladi sertçe soydum üstümü çikarmişti heme yarrağimi ağzina verdim sikim 18 cm den fazla olmuştu kucağima alip halamdan gizli yatak odasine götürdüm kapiyi kitledim ve halama banyo yapiyorum dedim tamam dedi dombalmiş beni bekliyordu ammini ve göt deliğini yaladim ama öyle bi yaladimki vücüdunun sicakliği dilimdeyde artik ne o ne ben dayanamiyodum sik beni sik beni diye inliyodu gütü çok dardi baş parmağimi soktum acıyooo dedi aninda sikimi soktum aman tanrim butunlardaydim sanki hiç durmadan sokup çikardim inliyodu ve kendimden geçiyodum boşaliyorum dedim hemen ağzini döndü dölümü ağzina boşalttim sonra 61 pozisyonunu yaptik ammına bi soktum tahmin ettiğim gibi bakire değildi onun içi ağzı kapatmiştim sanki bi makina gibiydim hizla gidip geliyodum ve dayanamayip içine boşaldim ne yaptin diye bağirdi bişe olmaz dedim birikmiş paramla çocuğunu aldirdik hala sikiyorum ama ilk seferki bi başka…

Ondan Beklemiyodum

Tarafından   15 Aralık 2014

Slm ben yücel başıma ilk defa gelen olayı size yazıyorum ben istanbulda oturuyorum 17 yaşındayım günlerden pazar evde kimse yoktu babam çalışıyodu annemle abim de üniverste işleriyle ilgilenmek üzere şehir dışına çıktılar o gün bir akrabam eve gelip yemek filan yaptı sonra evi düzenleyip gitti bende onu yolcu edicektimtam giderken esma ile karşılaştım akrabamı minübüse bindirdikten sonra onu tekrar gördüm slm vermediğim için kızdın mı dedim o da hayır dedi aslında o beni bende onu fazla sevmeyiz kıza okulda çıkma teklifi etmiştim o kabul etmemişti ondan sonra konuşmuyoduk neyse o gün biraz konuştuk dışarda sonra o kız kim dedi bende akrabam eve geldi yemek filan yaptı dedim sonra evde yalnızım yemekte yoktu onu çağırdım dedim şimdi ne yapıcan dedi bende cips filan alıp eve gidicem nette takılırım dedim o da bende geliyim mi dedi ben de şaşırıp kaldım salak salak bakıyodum çok şaşırdım o da ne oldu dedi yok bişey dedim gelmek mi istiyon dedim evet dedi eve girdik ben kola içermisin dedim o da olabilir dedi bende getirdim kendimede aldım sonra içerken konuşmaya başladık o na sen beni fazla sevmezsin dedim o da evet ama bir an seni yeni halinle görünce çok beğendim dedi( saçımı değişik bişey yapmıştım) bende hayret dedim ben seni okulun ilk günlerinden beri beğeniyorum dedim çok güzel ve çok tatlısın dedim o da sağol dedi sonra interneti açıyımmı dedim olur dedi açtım sonra pis site biliyomusun dedi yne şaşırdım evet ama sen nası oldu da istedin dedim böyle şeyler sevmezsin dedim o da artık istiyom dedi açtım sonra gözünü kırpmadan izledi bende izledim sonra harika yapıyolar dedi bende tam sırası deyip istersen bizde yaparız dedi o da sanki dünden hazır çok iyi olur dedi bende hemen dudağında yapıştım aslında acemiyim ama izleye izleye öğrendim 10 15 dakika öpüştük o da büyük bi şehvetle öpüşüyo du sonra üstündeki beyaz badiyi çıkatdım kız küçük ama harika kalçaları var sonra içindeki südyeni de çıkardım bi yandan boynunu filan öpüyorum bi yandan memelerini okşuyum meme uçları da harika sonra memleri yalıyorum o da inliyordu onunda ilkti yani öyle dedi 20 dakika falan vücudunu yaladım üsatümdeki t-shirt ü çıkardım onun pantolonunu çıkardım bayaz kilodu vardı kızmısın dedim evet dedi bede arkadan ver dedim olur dedi acımaz dimi dedi yok acımaz dedim önce bi amını götünü iyce yaladım harikaydı ve müthiş inliyodu benimki dimdik olmuştu krem alşıp götüne sürdüm elimle ovup deliği genişlettim sonra yavaşça soktum 1 kaç dakka soktuktan sonra boşalcam diyip yatağa boşaldım sonra o da alıştı salona geçtik ben oturdum o üstüme çıktı ve onu hoplattım harikaydı sonratekrar kalktı 69 yaplım mı dedim o ne dedi sen benimkini yalıycan ben seninkini yalıycam ama aynı anda olamz dedi ben yalamam dedi ben de bundan korkuyodum istemez diye ama ikna ettim çok zevk alırsın dedim o da tamam dedi ama kısa sürsün dedi yattım o da üstüme yattı ve yapmaya başladık müthişti ilk defa omasına karşın hemen boşalmadım tuttum kendimi o hemen boşaldı sonra biraz onun vücüdunu yalayıp öpüştük ve giyindik bişeyler yiyip gitti artık fırsat oldukça yapıyoruz okulda evde ama kız harika yaşıyım isteyen varsa msn im [email protected] iyi günler