Tarafından   23 Şubat 2015

Merhaba arkadaslar ben ahmet.şalenin yazdığı ikinci anımıza gösterdiğiniz ilgiye çok tesekkür ediyoruz.neyse anımıza kaldığı yerden devam ediyorum.Olayın yasandığı gecenin ertesi sabahı ben 10 gibi uyanıp asagıya havuz basına indim. şale gecenin yorgunluğuyla hala uyuyordu.neyse aradan 5dakika kadar geçti caner geldi yanıma günaydın diyerek elinde iki fincan kahve vardı birini bana getirmiş.şaleyi sordu uyuduğunu söledim.ne o çok mu yordun kızı dün gece dedi gülümseyerek.yok be abi okeyden kalktıktan sonra erkenden yattık dedim. Aldatılan partner triplerindeydim hiç bişeyden haberim yok gibi davranıyodum.Güya caner bize abi edasıyla yaklasıyodu.bana onu ima ediyordu uynmıyayım diye.kahveler bittikten sonra canerle bilardo oynamaya basladık.1saat filan geçmişti şale geldi üstüne beyaz bikinisini giymiş altınada bikinin üzerinden pareosunu giymiş hafif makyaj yapmış kıvırcık kestane rengi saçlarını jölelemiş mis gibi parfümünü sürünmüş parmak arası terliklerini giymiş yakıyodu yine ortalığı. günaydın beyler dedi ve beni dudağımdan caneri yanağından öptü.canere ver bir iki atış yapayım dedi o da tamam dedi ve mutfağa gitmek için izin istedi.o gidince şaleye çok sexi göründüğünü caneri erittiğini söledim nasıl anladın deyince adam seni görünce hemen çadırı kurdu dedim biz gülüşürken caner geldi elinde 3 tane enerji içeceği vardı bilardo enerji ister dimi şale yoksa sızar kalırsın dedi gülümseyerek.ben hiç bişeyden habersiz triplerinde hep beraber gülüştük.şale tam atış yapacağı sırada ona arkadan yaklaştı ve arkadan dayanarak ona bak 9 orta deliği görüyo dedi ve ona dayanarak atışı beraber yaptılar bu pozisyondan ben bile tahrik olmuştum.caneri düşünemiyorum artık. caner havuzu bosverin bugün 3ümüz denize gidelim ısısz ve temiz bir koy biliyorum.dedi ok dedik. canerin 4×4 üyle ısız bir dağ yolundan bizden baska kimsenin olmadığı bir kumsala vardık.çok harika bir yerdi burası.şale kimse yok askım üstsüz girebilirmiyim denize dedi ok dedim.canerde slip mayo vardı şalenin bikinisinin üstünü çıkardıpğını görünce hemen ereksiyon oldu.bende tabiki.canerhemen suya girdi bu hali belli olmasın diye nitekim şale görmedi ama benim gözümden kaçamadı.sonra şaleyle bende suya girdik caner bizi ıslatmaya basladı derken suda oynamaya basladık şaleyi o bana ben ona fırlatıyodum.şale ben yoruldum dedi ve çıktı biz canerle kalmıştık .bana çok şanslısın çok güzel ve iyi kalpli bir sevgilin var filan dedi bende şale bir tanedir birbirimizi deliler gibi seviyoruz dedim(gerçekten öyle).daha sonra caner güneşleneceğini söleyip kıyıya yüzmeye basladı bu sırada şale bana benden gelip onu kremlememi istedi bende su çok güzel çıkmak istemiyorum caner sürsün güneş kremini dedim.bunu duyan caner bana bakıp eminmisin dedi kızmayasın sonradan dedi.yok kızmam sen bizim abimiz sayılırsın dedim.oda kendini toparlayıp tabi kide dedi.ben uzaktan seyrediyordum caner şaleyi nasıl oksuyordu anlatamam size çok keyifliydi bu daha sonra şale onu kremledi, eminim güneşin de etkisiyle ikiside kendinden geçmiştir.neyse ben aradan çekilyimde onlar rahat rahat işlerini görsünler dedim kendi içimden. ve sudan çıkıp yanlaarına gittim caner geldiğimi görünce hemen yüz üstü döndü ereksiyonunu fark etmeyeyim diye. Bugün benim havale yapmam gerekiyordu bankaların kapanmasına 1 saat var dedim kapanmadan gidip işimi halledeyim artık gidelim dedim.tabiki bu bir oyundu onları yalnız bırakmak istiyordum.şale hayır yaaaaa gitmek istemiyorum dedi çocuk edasıyla iyice bronzlaşmış harika görünüyodu.caner bana beraber gidelim şale kalsın dedi burayı pek bilen yok hiçbişey olmaz burda dedi.caner şaleyi yalnız bırakmayacağımı çok iyi biliyodu ve harika rol yapıyodu(abi tripleri)ben uyanmıyayım diye. ben olmaz dedim.o zaman hesap numarasını ver ben gidip yatırayım siz burda takılın ben gelirim sonra dedi hem içki ve odun getiririm gece ates yakar içeriz dedi. ben olmaz benim imzam gerekiyo dedim. ya bak senin için mahsuru yoksa cipin anahtarını ver ben gideyim siz şaleyle oturun alıncakları ben gelirken alırım dedim.caner benim için sakıncası yok al git dedi.ok dedim.şale gözümün içine bakarak gülümsedi ve yavaş yavaş git gel yolun acemisisin acele etme biz burdayız nasılsa dedi.ok dedim. tam cipe bindim caner dur dedi alacaklarının listesini yapalım unutma bişeyleri dedi. bende gerek yok işlerim bitince sizi ararım siz sölersiniz dedim tamam dedi caner aramayı sakın unutma aldıracaklarım var dedi.böylece onları rahatlatmış oldum.her an gelebilirim kaygısı olmayacaktı içlerinde. bankada işim filan yoktu tabi şehir merkezinde ciple 1 saat kadar dolastım aklımda onlar vardı şimdi sevgilim çatır çatır sikiliyodu.bu duygu harikaydı.neyse biraz sonra aradım onları tel.i çok geç açtılar noldu bir sorunmu var çok geç açtınız dedim yok denizdeydik dediler oysa yanlarına gittiğimde ikiside kupkuruydu yani saat 17.00 sularında 40 dak içinde kurumaları imkansızdı.geceyi orda geçirdik atesin basında içtik.gecenin ilerleyen saatlerinde ben sızmış numarası yaptım ve gözümün önünde sabaha kadar seviştiler. bunu ve ben yanlarında yokken neler yasadıklarını diğer hikayemizde yazarız. bizin gibi düşünen genç Ç İ F T lerle tanışmak istiyoruz. tek baylar ve bayanlarla ilgilenmiyoruz. [email protected]önderen: swinger09

Bir cevap yazın